Lær hvordan du kan booke kundemøter av høy kvalitet, på en effektiv måte.
Dette er et «lyn-kurs» i hvordan du kan booke kundemøter av høy kvalitet, på en effektiv måte.
Du vil få enkle teknikker du kan bruke for å booke et kundemøte. Alt fra hvordan du skal introdusere deg selv, få tak i riktig person, presentere møtet, møte innvendinger og «close» møtet.
Halvard Bastiansen startet karrieren sin som møtebooker i et callsenter etter at han var ferdig med en bachelor på BI. Der booket han møter hovedsakelig for Accountor, men også IBM, DHL og Netcom. Han ble etterhvert rekruttert til Accountor for å bygge opp et internt callsenter hos dem. Til slutt jobbet han som salgssjef med ansvar for 6 av kontorene deres på vestlandet.
Kursdetaljer
Dette kurset varer i 8 minutter og er fordelt på 3 leksjoner. Kurset er tilgjengelig i 12 måneder og du kan se videoene så mange ganger du ønsker i løpet av perioden. Du trenger ingen forkunnskaper for å ta dette kurset. Kurset er på norsk.
Kurset starter når du har betalt kursavgiften og du tar kurset når og hvor du vil, i ditt eget tempo. Du kan ta kurset på PC/Mac, nettbrett eller smarttelefon (både iOS og Android). Alt du trenger er tilgang til internett.
I løpet av kursperioden får du tilgang til et forum hvor du kan stille spørsmål, her kan du kommunisere med instruktører og andre kursdeltakere.
Trykk “Ta dette kurset” for å komme i gang!
Innhold
Introduksjon og bekreftelse | 00:03:00 | ||
Hvordan møte innvendinger | 00:03:00 | ||
Bygge pipeline | 00:02:00 | ||
Bli toppselger | 00:00:00 |